Call-центр створено з метою забезпечення своєчасного та якісного розгляду звернень (заяв) громадян що надходять до Сил спеціальних операцій ЗС України, налагодження постійного зворотного зв’язку, підвищення ефективності роботи з громадськістю, а також для інформування та консультування заявників під час телефонних (електронних) звернень (заяв) щодо діючих законів та інших нормативно-правових актів, можливих шляхів вирішення проблемних питань по суті звернень (заяв).
Номера телефонів “гарячої лінії” для телефонних звернень (заяв): 0800500410, (044) 454 44 99, (62) 398 99.
Адреса електронної пошти в мережі інтернет для електронних звернень (заяв): [email protected]
UKRSOCOM has launched the SOF Call-Center.
The Call-Center handles queries (claims) from citizens in a timely and qualitative manner, ensures non-stop feedback, increases public affairs efficiency, and provides information and consulting via phone (email) on current legislation and solutions to queries submitted.
Hotline is available at: 0800500410, (044) 454 44 99, (62) 398 99.
Email for electronic queries (claims):
[email protected]